Al dvs scrib


Pentru început, vreau să fac precizarea că, deși sunt de genul feminin, eu nu siluiesc idei! Unii dintre voi poate aveți impresia că siluiesc idei sau răstălmăcesc cuvintele voastre, dar asta numai pentru că nu sesizați anumite subtilități care transpar chiar din modul în care vă exprimați! 🙂 Iar motivul pentru care nu le sesizați nu constă într-o limitare intelectuală, ci în faptul că fiecare e obișnuit cu propriul său univers, în timp ce pentru cineva din afară, eventualele defecte ale universului nostru sunt foarte ușor de văzut.  Peștele nu știe că trăiește în apă, deoarece apa a constituit dintotdeauna universul lui, iar dacă-i vei spune asta, îți va răspunde că-i siluiești mediul. Soluția este să-l scoți pe uscat, dar n-o să-i placă.

anal ternative

Odată făcută această obligatorie introducere, țin să vă spun că am citit un articol amuzant și sunt în toate bune. Articolul citit este chiar ultimul de pe blogul ăsta. 😀 Așadar, pentru că sunt bine dispus, vă fac acum o – nu știu, s-o numesc ofertă, propunere, spuneți-i cum vreți, pe care s-ar putea s-o regret mai târziu, dar îmi asum riscul. Oferta este următoarea: de azi înainte îmi puteți da, oricare dintre cei care citiți aceste rânduri, câte o temă de scris, sau un subiect, iar eu voi încerca să scriu un articol pe tema sau subiectul propus de voi. De exemplu, îmi puteți cere să demonstrez că Pământul este plat, că femeile sunt superioare bărbaților sau că toți ateii voi intra în rai, iar eu mă voi sili să vă fac pe plac. La fel cum îmi puteți cere să scriu pe tema procesului de fabricație a sticlei, domeniu care mi-e întru totul străin. Sau îmi puteți cere să creez un advertorial pentru un anumit serviciu/produs, cât timp nu sunteți patronul firmei care vinde acel produs. 😉 Nu are importanță tema, eu mă voi strădui să vă respect porunca, să conving cititorul să bea ceaiul cutare din sticla proaspăt fabricată, ba chiar să strâng eventualele cioburi de pe jos.

Există și un mic „șurub”: după ce voi publica articolul solicitat de voi, vă voi da și eu, la schimb, o temă pe care va trebui să o tratați. Fie pe blogul propriu, dacă aveți, fie, dacă nu, o să vă public textul chiar aici, pe blogul meu.

Jocul, pentru că este un joc, nu are termen de expirare, deci dacă citiți articolul ăsta peste un an sau 10 și nu scrie că s-a terminat, puteți să-i dați curs.

25 thoughts on “Al dvs scrib

  1. Elena 21.08.2017 / 23:52

    Cum eu ador sã dau porunci, mi-a fost greu să rezist tentației. Așadar dacă ești un om de cuvânt vreau sã scrii despre: Vicii, patimi, câte sunt și ce sunt și cum le poți combate ca să evoluezi spiritual.

  2. Marian 22.08.2017 / 03:14

    Adica…vrei sa spui ca , pana acum eu …mi-am exprimat admiratia fatza de postarile dumitale { hai sa amintesc doar ” Te iubesc ca un nebun ” } iar dumneata erai de fapt…FEMEIE ????? ” Vreau să fac precizarea că, deși sunt de genul feminin etc ” , m-ai lasat bouche bee madamme . Eu…chiar n-am obiceiul sa poruncesc , sa dau ordine { daca-mi placea , la ora asta eram cel putin maior in retragere } insa , rogu-te spune-mi , care-a fost motivul pentru care ti-ai ascuns …. “originea sexuala “? N-o lua ca pe o “porunca “ci , doar ca pe o rugaminte a unuia … pe care l-ai facut curios . Ai mare dreptate “toți ateii voi intra în rai ” ….macar pentru a se convinge cu ochii lor ca acesta chiar exista . 😀 😀 😀 Mes hommages cher …. madame !

  3. DoarF 22.08.2017 / 09:36

    Subiectul: fertilizarea in vitro. Aspecte ce trebuie atinse: spiritul embrionilor, moralitatea manipularii ebrionilor, diferentele morale intre avort si congelarea/distrugerea embrionilor

  4. Lotus 22.08.2017 / 16:18

    S-a notat.

  5. Lotus 22.08.2017 / 16:20

    Sunt bărbat. Ai citit greșit acea frază. La oameni se spune că au sexul masculin sau feminin, nu genul. Genul este la obiecte sau entități abstracte. Așadar, de gen feminin sunt ideile, pe care eu susțineam că nu le siluiesc. Deși ele sunt de gen feminin.

  6. Lotus 22.08.2017 / 16:23

    Ok.

  7. Iosif 22.08.2017 / 19:53

    Ce este,sau cine este adevarul?

  8. Lotus 22.08.2017 / 20:06

    Un subiect interesant. O să scriu, dar să ai puțină răbdare. 🙂

  9. Marian 23.08.2017 / 08:50

    Mi-ai luat o piatra de pe inima . Ma gandeam cu groaza ce-ar fi crezut nevasta-mea daca si dumneata ai fi fost tot dama , cred ca nu mi-ar mai fi spalat toata apa din Dambovita stigmatul de Cassanova ! Deci…retrag finalul 😉 .

  10. Marian 23.08.2017 / 08:53

    Lotuse , te-ai prins de fitilul lui Iosif ? Hotzoman mare ….auzi dumneata : ce este sau , CINE ESTE ADEVARUL ?

  11. Marian 23.08.2017 / 09:11

    Fi serios Lotuse , vrei sa-l faci pe Iosif sa dea in boala ?!

  12. Camelia 23.08.2017 / 13:29

    Ceva flexibil şi uşor de manipulat, asta despre adevărurile, toate, care merg din om în om, iote un răspuns la îndemână.

  13. Lotus 23.08.2017 / 18:46

    Păi dacă te conduci după ce-o crede nevasta, mă faci pe mine să mă întreb dacă ești bărbat.

  14. Lotus 23.08.2017 / 18:50

    Bre Marian, fiecare are dreptul să propună orice temă. Dacă ți se pare interesantă, pune mâna și scrie și tu un text pe tema aia. Sau fă-ți blog, că nu strică. 😉

  15. Lotus 23.08.2017 / 18:51

    Nu cred că la asta s-a referit Iosif, dar este un unghi valid. Vrei să scrii? 🙂

  16. Marian 23.08.2017 / 19:23

    Regret ca te-am suparat . Nu te voi mai deranja fi linistit .

  17. Lotus 23.08.2017 / 19:41

    Nu e vorba că m-ai fi supărat, dar trebuie să înveți când e cazul să te iei de alții și când nu. În articolul ăsta e ca la brainstorming: fiecare poate zice orice idee îi trece prin cap, oricât de trăznită ar fi. E de prost gust să te legi de ce a zis cineva, pentru că ție nu-ți pare ideea respectivă bună.

  18. Camelia 23.08.2017 / 19:46

    Nu, neîndoios, dar aşa am vrut eu să tălmăcesc.

  19. DoarF 18.09.2017 / 11:33

    Saptamana asta se face o luna de cand porunca a fost lansata. Cum stai cu straduinta?

    PS: noua tema a blogului face praf conversatiile.

  20. Lotus 18.09.2017 / 21:16

    Păi o să scriu, dar încă n-am o poziție clară vizavi de fertilizarea in vitro. Dacă scriu acum, iese o înșiruire de lucruri culese de pe wikipedia. Era mai interesant dacă-mi cereai să adopt o poziție și s-o argumentez. De exemplu, să argumentez de ce, fără nici un dubiu, fertilizarea in vitro e nașpa. Sau de ce e super. Tu m-ai lăsat să scriu în voia mea, iar de data asta n-am nici o opinie pe subiect. 🙂 Dar o să scriu.

    Mie fix conversațiile (modul de afișare a comentariilor) îmi plăceau la noua temă. Dar, pentru că nu-mi plăcea prima pagină, am revenit la cea veche.

  21. DoarF 19.09.2017 / 12:15

    Nu chiar in voia ta. Ti-am indicat aspectele care trebuie atinse. Credeam ca am fost suficient de clar in ceea ce doresc.

    In trecut ai zis ca habar nu ai ce este cu fertilizarea. Prima parte este sa te documentezi pe subiect. Apoi, trebuie sa faci o paralela intre avort si fertilizare: ce le deosebeste, ce le aproprie, daca-i moral, daca-i corect. Evident, trecut si prin partea de spiritualitate: (nu)au spirit, din ce moment, ce se intampla cu el in diversele faze.
    Nu ma intereseaza sa-ti impun eu directia de argumentare, ma intereseaza cum vezi tu lucrurile. Adica o continuare a unei discurii trecute pe care ai refuzat-o la momentul respectiv.

    Iti este mai clar acum?

  22. Lotus 20.09.2017 / 02:22

    Mi-a fost clar de la bun început, doar că-i o temă care nu mă prinde, așa că am așteptat, poate îmi vine inspirația. După cum ziceam, o să scriu.

Comentezi?

