Adopt pisică frumoasă, fără prejudecăți


Probabil Cudi mi-a băgat sub ochi de prea multe ori pisicile lui Vero, că azi subiectul adopției m-a lovit drept în față. Dar mai bine să vă povestesc de-a fir a păr. Că-i cu păr, nu de pisică, ci de câine.

Dimineață am ieșit în oraș, nu contează pentru ce, și oricum nu mai țin minte. Și cum mergeam pe trotuar, mă gândeam la faptul că citisem pe un blog cum maidanezii, săracii, abia așteaptă să-i iei acasă odată ce le-ai acordat cea mai mică atenție, când hop! mă trezesc cu o cățelușă cu ochi umezi și privire rugătoare lângă mine. N-am băgat de seamă de la început că era cățelușă, aveam să aflu imediat. Am mângâiat-o pe cap și m-am retras puțin din drum, să dau un telefon. Cât timp am vorbit, în jurul meu au apărut încă 3 câini. Și, în timp ce mă gândeam că mângâierile mele i-au atras, iar acum va trebui să-i dezamăgesc plecând fără să-i iau acasă pe nici unul, cățelușa, parcă ghicindu-mi gândurile, vă jur, vă jur că mi-a zis în cea mai perfectă engleză după standardele mele: „Aren’t you tired of sleeping alone?”, privindu-mă cu subînțeles. Așa că m-am întors, am mângâiat-o încă o dată pe creștet pe tânăra înaltă, cu păr roșcat, din fața mea, le-am zis tuturor: „Ne mai vedem, fetelor!” – asta ca să nu mă sfâșie când vor realiza că plec fără să le adopt, după care am dispărut de acolo suspect de repede. După care a sunat ceasul. După care m-am trezit.

Nu-mi doresc ca vreun psihanalist să vadă ce-i în subconștientul meu.

11 thoughts on “Adopt pisică frumoasă, fără prejudecăți

  1. Cudi 23.09.2017 / 00:44

    Pun o țuică deoparte pentru link-ul ăla!

  2. Lotus 23.09.2017 / 01:04

    Cudi, e plină strada de pisici care n-au unde dormi. Deocamdată, de bine de rău, ale lui Vero au. Nu poți salva toți copiii Africii, gen. Asta-i viața. Așadar, am pus link pentru că era în logica articolului, n-am scris articolul ca să pun neapărat linkul ăla.

  3. Cudi 23.09.2017 / 04:59

    Bine, nema țuică.

  4. Vero 23.09.2017 / 11:35

    Îţi mulţumesc pentru link, Lotus (fiindcă puteai să scrii şi fără să-l pui).

  5. Lotus 23.09.2017 / 14:54

    Vă referiți amândouă la linkul spre Cudi, right? 😀 Eu n-am trafic. Dă sfară-n Facebook, pe grupurile cu animale. Pune anunț pe OLX, la rubrica Donez. Poate găsești oameni din localitatea respectivă interesați.

  6. Vero 23.09.2017 / 15:47

    M-am referit la linkul pe care l-ai pus spre articolul cu pisici de pe blogul meu (al doilea link de pe primul rând al acestui articol).

  7. Lotus 23.09.2017 / 19:13

    Glumeam, Vero.

  8. Renata Carageani 23.09.2017 / 23:15

    Lotus, totul a fost bine și frumos, până mi-ai zis că te-ai trezit.
    Mesajul articolului e „nici în vis n-aș adopta un animal!”
    Ceea ce e o afirmație autonomă, de bun simț. Eu n-aș adopta nici în vis, nici în real și nici în coșmar un copil.
    Așa cum, dacă aș câștiga 50000 de euro pe săptămână, nu mi-aș cumpăra o mașină de 100000 de mii. Fiindcă face exact ce face una ca ea, la mâna a doua. Și exact aceleași servicii pe care mi le aduce mașina mea, la mâna a doua, cumpărată cu 4000.
    Deci, am stabilit, fiecare, ce n-am face nici în vis.
    Problema e că, uneori, în realitate, faci lucruri ce nici cu visul n-ai visa.

  9. Lotus 24.09.2017 / 02:38

    Mie-mi place animalul fix cât timp stă la mine în poală și vrea să-l mângâi. În rest, să se descurce! 😀 Serios, n-am timp și dispoziție să umblu după fundul lui. Să șterg după el. Să am grijă de el. Să-l învăț unde să-și facă nevoile. Să mă asigur unde-l las când plec de acasă etc. Am încercat mai demult, cu un pui de pisică. N-a mers, așa că după vreo 2-3 zile, l-am dus la țară. Unde trăiește o viață de lux.

    Și nu văd care-i problema, de vreme ce nici tu, iată, recunoști că n-ai înfia un copil. Păi, la fel cum tu n-ai înfia un copil, nici eu n-aș adopta un animal. La fel cum pe tine nu te atrage ideea de a-i schimba scutecele, de a-l alăpta, de a-l crește etc, până când ajunge suficient de mare, nici pe mine nu mă atrage ideea de a avea permanent grijă de un animal domestic.

    Gând la gând și cu mașinile de lux, că nici eu n-aș cumpăra. Apropo de care chestie, vezi aici.

    În rest, fiecare cititor e liber să extragă ce mesaj vrea din articolul meu. În el, eu doar am descris un vis, așa cum s-a derulat. Mă rog, 95 spre 98% așa cum s-a derulat, că nu mai rețin chiar toate detaliile.

  10. Iosif 24.09.2017 / 11:23

    “Omul cauta un principiu în numele caruia sa poata dispretui omul ; el inventeaza o alta lume pentru a o putea calomnia si mânji pe cea de aici ; el nu sesizeaza decât neantul si face din acest neant un “dumnezeu” un “adevar” chemat sa judece si sa condamne existenta de aici… Omul este cel care a creat femeia.Din ce ? Dintr-o coasta a dumnezeului sau – a idealului sau.”

    “De la Copernic încoace omul se rostogoleste din centru spre x .” – Friedrich Nietszche –

Comentezi?

