Modern Educayshun


Mai demult am citit o povestire SF intitulată „Artele marțiale moderne”. Era despre niște luptători ce dispuneau de capacități telekinetice, interzise de regulament. Și, din câte rețin, cineva care le-a încălcat a fost pus să lupte cu vreo 20 de clone ale lui. Povestirea s-a încheiat cu el și clonele în arenă, dar era destul de clar că previziunile sunt sumbre.

Mai devreme am văzut un scurt metraj de anticipație intitulat „Educațiunea modernă”, pe care vi-l ofer și vouă. Se pare că ori de câte ori cuvântul modern este adus în discuție, previziunile sunt sumbre.

6 thoughts on “Modern Educayshun

  1. colorbliss 01.09.2017 / 14:49

    Foarte bun scurtmetrajul. Previziunile sumbre vin din teama de necunoscut și rezistența la schimbare, care-s chestii umane până la urmă. Oricum, e bine să luăm în calcul worst-case scenarios 🙂 Însă e bine să luăm în calcul și best-case scenarios (chestie care se întâmplă mai rar), căci până la urmă înspre ele am vrea să ne îndreptăm.

    Îl poți urmări pe Jason Silva pentru viziuni optimiste asupra modernului prezent și viitor 😛
    https://www.youtube.com/user/ShotsOfAwe/videos

  2. Lotus 01.09.2017 / 20:00

    Eu i-am zis de anticipație, dar clipul ilustrează esența a ceea ce astăzi se numește generic politically correctness. Am scris în engleză pentru că americanii sunt mai „evoluați” decât noi în direcția asta.

    Și eu sunt optimist. Nu vom ajunge acolo, pentru că oamenii încep să gândească. Clipul de față este un bun exemplu.

    Mersi de recomandare. 🙂

  3. Renata Carageani 02.09.2017 / 14:45

    Scurtmetrajul seamănă cu un interviu de angajare într-o multinațională, când vechii angajați sunt de față.
    E posibil să mă înșel, fiindcă nu l-am putut urmări până la final, din pricina tocilarei ăleia zâmbărețe cu păr lung care, nu știu ce alte talente are, dar acela că să te facă să apeși pe pauză sau să ieși – e cert.

  4. Lotus 02.09.2017 / 16:16

    Într-adevăr! Dar e despre altceva, și anume corectitudinea politică. Aș fi tentat să te rog să faci un efort să-l vezi până la sfârșit: are doar 7 minute. 🙂 Pe de altă parte, dacă-ți creează repulsie sau discomfort, nu știu ce să zic.

    Mie mi-a plăcut.

Comentezi?

